[cstex] Výstup do ePub

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 23 10:57:27 CET 2015

Dobrý den,

ono hlavně záleží na tom, jaký LaTeXový dokument se zpracovává. Pokud je
zdroják v nějaké běžné třídě, např. book, ze standardním značkováním
\chapter, \section, \subsection, pak tex4ht funguje docela dobře.
Nepodařilo se mi ho ale spustit s xelatexem (a mám dokumenty, které bez
xelatexu nejedou) a zcela havaroval u knih, kde mám zcela jiné značkování,
třeba makro \chapter má 3 parametry, nebo nadpis kapitoly mám definován
takto:

\def\kap #1\par{... něco ...}

Vytvořil jsem si na to sadu vlastních skriptů, které ještě nejsou zcela
dotaženy do konce a nemají skoro žádnou dokumentaci.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz