[cstex] Výstup do ePub

Pavel Satrapa pavel.satrapa at tul.cz
Mon Mar 23 11:09:42 CET 2015

> ono hlavně záleží na tom, jaký LaTeXový dokument se zpracovává. Pokud je
> zdroják v nějaké běžné třídě, např. book, ze standardním značkováním
> \chapter, \section, \subsection, pak tex4ht funguje docela dobře.
> Nepodařilo se mi ho ale spustit s xelatexem (a mám dokumenty, které bez
> xelatexu nejedou) a zcela havaroval u knih, kde mám zcela jiné
> značkování, třeba makro \chapter má 3 parametry, nebo nadpis kapitoly
> mám definován takto:
>
> \def\kap #1\par{... něco ...}

Podle mých zkušeností tex4ht vlastní příkazy dost korektně interpretuje
(jako jediný z nástrojů, které jsem tenkrát zkoušel). Zvládl i můj
vlastní documentclass, \kapitola místo \chapter atd. Záleží zřejmě na
tom, jak moc v definicích divočíte - v tom bude jistě mezi námi výrazný
rozdíl ;-)

Zdrojové texty pro XeLaTeX jsem jím zpracovával, třeba zrovna zmiňovanou
knihu.

Přeji pěkný den
Pavel Satrapa