[cstex] Separace pdf dokumentu na samostatné stránky

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Jun 10 23:36:15 CEST 2020

Díky Honzo za pěkný tip, který dává smysl, když člověk předem ví co chce dělat a současně to dělá v TeXu… Uvědomuji si, že něco podobného používám i v ConTeXtu. Je třeba říci, že občas potřebuji “rozsekat” i neTeXové věci. a tam mi to připadá trochu nepraktické. Nakonec se mi podařilo nainstalovat qpdf, jak radil pan Wagner a zdá se, že to funguje přesně, jak potřebuji … Navíc to umí mnoho dalších věcí, musím to prostudovat a určitě využiju i další možnosti…

Ještě jednou díky
Jarda