[cstex] Separace pdf dokumentu na samostatné stránky

Jan Sustek Jan.Sustek at seznam.cz
Wed Jun 10 07:33:18 CEST 2020

Ahoj Jardo,

pokud nic nenajdeš, posílám vlastní řešení v TeXu. Rovnou říkám, že řešení
to není optimální, TeX k tomuto nebyl určený a z pohledu operačního systému
se tam otevírá a zavírá zbytečně hodně souborů. Nicméně rychlost 150 stránek
za minutu by mohla být pro ty Tvoje písemky dostatečná. Na druhou stranu je
to v TeXu, takže je to systémově nezávislé a TeX je léty ověřený command
line nástroj. :-) Z příkazového řádku zavoláš

pdftex --shell-escape "\def\nazev{vstup.pdf}\input ridici"

a v rámci souboru ridici.tex se udělá cyklus přes všechny stránky vstupního
souboru a uvnitř tohoto cyklu se interně volá TeX na soubor strana.tex a ten
pak vytvoří soubor strana-N.pdf. Celkem tak budeš mít soubory strana-1.pdf
až strana-X.pdf a v nich jednotlivé stránky souboru vstup.pdf. Však
vyzkoušej. :-)

Je tam použita práce s \write18, čemuž se TeX může bránit, ale pomocí toho \
write18 se pouští pouze pdftex, což by vadit nemělo.

Měj se hezky.

Honza

---------- Původní e-mail ----------