[cstex] Separace pdf dokumentu na samostatné stránky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jun 11 00:49:35 CEST 2020

Dobrý večer,

jen bych poznamenal, že pdftk a pdf-stapler mají stejné ovládání. Když
člověk umí jeden nástroj, nemusí se při přechodu na ten druhý nic
učit. Možnosti qpdf jsou skutečně obrovské. Teď momentálně využívám
to, že mám černý vektorový obrázek (bez polotónů) v PDF a potřebuju
přesně stajný obrázek v několika dalších barvách. PDF si tedy převedu
na QDF, což je vlastně lidsky čitelné PDF s komentáři, které se dá
upravit dávkově jiným skriptovacím jazykem (awk, sed, perl, lua). Tak
si navyrábím kopie s jinými barvami. Tím ale pokazím tabulky objektů.
Program qpdf má na to nástroj, kterým ty tabulky s využitím svých
komentářů opraví, takže získám správná PDF.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz