[cstex] import farieb latex-->asymptote

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Feb 7 14:49:52 CET 2020

Dobrý den,

tento problém jsem ještě neřešil, ale brzy mě to čeká. Pokud vím, i v
asymptote si mohu vytvořit soubor s definicemi, který pak budu vždy
načítat. Nakladatel po nás chce černou verzi pro tisk a barevnou pro
e-knihu. Počítám tedy s tím, že budu mít soubor s definicemi typů čar
případně jiných objektů a obrázky budu tvořit s využitím příslušných
typů. Přenos stejných barev jsem již řešil jinde, zatím ne v
asymptote. Opět jsem použil nějaká symbolická jména, kterým jsem v
jednoduchém textovém formátu přidělil hodnoty RGB nebo CMYK. Pak jsem
použil awk, kterým jsem vygeneroval soubor sty s definicemi pro LaTeX
pomocí balíčku color.sty, definice pro gnuplot a definice, které jsem
použil k obarvení obrázku, který byl ve formátu QDF (tedy PDF
přetransformované do editovatelné podoby programem qpdf). Když se mi
tedy nějaká barva nelíbila, změnil jsem to pouze na jednom místě a
"make" mi vše přegeneroval. Nemám žádný hotový nástroj, který bych
mohl sdílet, mám jen ideu, která fungovala.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz