[cstex] import farieb latex-->asymptote

beerb beerb at frcatel.fri.uniza.sk
Fri Feb 7 11:27:39 CET 2020

zdravim,

pisem ucebnicu z matematickej analyzy - jedna kapitola je o
viacrozmernych funkciach

grafy standartne kreslim v tikze v dvoch farebnych mutaciach -- farebne
(a animovane) pre web a cb pre tlac, tak mam aj nadefinovane farby --
pomocou prepinaca sa mi prepinaju a v cb verzii sa mi podla potreby
napr. modra tlaci ako cierna alebo ako siva (vytlacit farebny obrazok
ako cb nie je vhodne, pretoze hlavne pri krivkach sa straca prehlad),

grafy v 3d by som rad kreslil v asymptote aby som ich mohol otacat,
potreboval by som farby z texu preniest do asymptote, aby som ich tam
mohol pouzit

(teoreticky mozem namiesto mojej svetlomodrej farby pouzit napr.
lightblue ale v ramci zachovania stabnej kultury, by som bol radsej keby
obe farby boli rovnake)

moze mi niekto pomoct?

vdaka beerb