[cstex] index

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Dec 21 06:46:08 CET 2020

Dobrý den,

makra OPmac a OpTeX mají podporu vytváření rejstříků v různých jazycích
bez externího programu. Abecední řazení a závěrečná úprava rejstříku
jsou provedeny na úrovni maker. Právě těmito makry se inspiroval pan
Březina.

V makrech jsou přítomny konfigurační soubory maker pro češtinu,
slovenštinu a angličtinu, neměl by být problém si přidat další
konfigurační makro podle pravidel případného dalšího jazyka.

http://petr.olsak.net/optex/

http://petr.olsak.net/opmac.html

Zdravím

Petr Olšák