[cstex] index

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Mon Dec 21 14:09:24 CET 2020

Dobry den.

Dekuji za odpovedi. Mrknu na texindy ale reseni v TeXu chtel
vyzkouset. Co se tyka OPmac tak je to jiste dobra cesta, bohuzel vse
mam delano v LaTeXu. Ale treba by sel \makeindex z OPmac na samotne
razeni pouzit. Vim, ze makra pana Breziny vychazely z Vasich maker.
Jen jsem si rikal, kdyz do toho dal jiste nemale usili, ze to nekde
bude, ale asi jsem spatne hledal.

V kazdem pripade dekuji za namety, vyzkouseim.

Pekne svatky vsem preje Jiri Hospodka