[cstex] index

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Mon Dec 21 02:47:39 CET 2020

Dobrý den.

Pravděpodobně bych dal přednost TeXindy (vychází z xindy, dává obdobný
výstup jako index), které  je součástí soudobých instalací (já používám
TeX Live) a funguje bez problémů. Můžete nastavit jazyk a kódování. A
domnívám se, že vstupy mohou být i ve tvaru \v{c} apod. Zkoušel jsem to
a zdálo se, že řazení je správné. Dokumentace texindy.pdf je součástí
instalace.

Nebo můžete použít csindex, ale existuje více verzí od různých autorů
(Wagner, Kosek, Salvet, Plašil), které se liší tím, jaké umí kódování.

Zda jsou někde ke stažení makra pana Březiny, nevím.

Zdraví

     Jaromír Kuben