[cstex] Zavěšená interpunkční znaménka

Petr Olsak petr at olsak.net
Sat Apr 6 10:59:41 CEST 2019

Dobrý den,

na dotaz, ve kterém je zmíněn požadavek "nejlépe na úrovni (plain)TeXu"
už zazněly odpovědi, co dělat v ConTeXtu a v LaTeXu. Tož tedy doplním,
že v knížce TeX pro pragmatiky (kompletně dostupné na
http://petr.olsak.net/tpp.html ) tuto problematiku zmiňuji na úrovni
(plain)TeXu na stranách 109-111 v sekci mikrotypografická rozšíření
pdfTeXu. Tyto vlastnosti pdfTeXu (vytvořené Hàn Thế Thànhem) podědil
luaTeX (díky čemuž to je možné provozovat i ve zmíněném ConTeXtu, ale
taky v čistém luaTeXu bez ConTeXtu), ale bohužel nejsou zahrnuty do XeTeXu.

Zdravím

Petr Olšák