[cstex] LaTeX a gvim

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Nov 11 21:31:53 CET 2017

Dne 11. listopadu 2017 17:03 Robert Mařík <robert.marik.cz at gmail.com>
napsal(a):

> Dobry den, dekuji za vsechny tri napady. Prepinani na urovni OS mi moc
> nesedlo, protoze v cestine je dvojtecka jinde a nemohl jsem si zvyknout.
> Dalsi dva napady vypadaji nadejne a verim, ze si vyberu.

Na své české klávesnici mám samozřejmě dvojtečku, středník, otazník a další
znaky na stejných místech jako na US klávesnici. Potřebuju psát česky v
TeXu (občas i norsky a dánsky) včetně matematiky a také psát programy.
Pokud bych si měl zvykat na neustálé stěhování znaků, dělal bych spoustu
chyb.

> Pekny den a pekneho sv. Martina.
>
> Robert Marik

Zdeněk Wagner