[cstex] LaTeX a gvim

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Sat Nov 11 20:58:02 CET 2017

On Sat, Nov 11, 2017 at 02:30:25PM +0100, Milan Vancura wrote:

> Dobrý den.
>
> Používám UCW rozložení klávesnice (na Linuxu). Je to sice nestandardní, takže
> se člověk musí přeučit z klasické CZ klávesnice, ale má tu obrovskou výhodu, že
> od té chvíle člověk nemusí mezi CZ a EN přepínat, má vše najednou.
>
> Milan Vančura

Já používám vlastní verzi, která používá kombinaci shiftu a pravého altu, což dává
4 varianty pro každou klávesnici. Takto mám dohromady anglickou,německou,českou a hebrejskou
klávesnici s možností kombinovat spoustu znaků pomocí mrtvých kláves. K tomu (pro mě)
typograficky významné znaky.
České znaky mám na číselné řadě přes pravý alt (krom možnosti je vytvořit pomocí mrtvých kláves).

P.T.