[cstex] LaTeX a gvim

Robert Mařík robert.marik.cz at gmail.com
Sat Nov 11 17:03:44 CET 2017

Dobry den, dekuji za vsechny tri napady. Prepinani na urovni OS mi moc
nesedlo, protoze v cestine je dvojtecka jinde a nemohl jsem si zvyknout.
Dalsi dva napady vypadaji nadejne a verim, ze si vyberu.

Pekny den a pekneho sv. Martina.

Robert Marik

doc. Mgr. Robert Mařík, Ph.D.
Ústav matematiky, LDF MENDELU v Brně