[cstex] animacia v asymptote

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Wed Mar 1 16:20:12 CET 2017

Dobrý den.

Zkusil jsem to ze zvědavosti taky, protože se chystám asymptote učit.

Ve Win10, TeXLive2016 jsem došel ke stejnému závěru, že se musí
překládat dvakrát, protože pdflatex hlásí, že nezná nějaký odkaz.
Nicméně mi animace uteče na druhou stranu (hlásí to nějaké přetečení,
soubor xx.tex jsem nijak neupravoval) a hlavně se mi nevytvoří ovládací
panel. Když však kliknu na některá místa druhé stránky, která jsou
určitě i mimo plochu panelu, animace se spustí.

Chování je tedy dost divné a ne příliš povzbuzující.

Zdraví

     Jaromír Kuben