[cstex] animacia v asymptote

beerb beerb at frcatel.fri.uniza.sk
Wed Mar 1 15:34:10 CET 2017

zdravim,

je to divne, uz som na to prisiel,
ked som to prelozil pod debianom,  tak to fungovalo (texlive2016) tak,
ako u kolegu
a ked som to prekladal pod windows (texlive2015) tak, som musel na konci
2x prekladat pdflatex, t.j.

pdflatex xx.tex
asy xx*.asy
pdflatex xx.t
pdflatex xx.tex ex

a bolo to v poriadku.
dakujem za odpoved, bez nej by som na to neprisiel, pretoze som hladal
chybu v kode

berb