[cstex] animacia v asymptote

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Wed Mar 1 16:41:59 CET 2017

Výstřel na slepo – nemůže být rozdíl i v použité PDF čtečce? To
samozřejmě nevysvětluje potřebu rozdílného počtu překladů, ale když jde
o renderování složitějších PDF dokumentů, kam ty animované určitě
patří, mohou být rozdíly v zobrazení už podstatné.

--mr

Dne 1.3.2017 v 16:20 Kuben Jaromír napsal(a):
> Dobrý den.
>
> Zkusil jsem to ze zvědavosti taky, protože se chystám asymptote učit.
>
> Ve Win10, TeXLive2016 jsem došel ke stejnému závěru, že se musí
> překládat dvakrát, protože pdflatex hlásí, že nezná nějaký odkaz.
> Nicméně mi animace uteče na druhou stranu (hlásí to nějaké přetečení,
> soubor xx.tex jsem nijak neupravoval) a hlavně se mi nevytvoří ovládací
> panel. Když však kliknu na některá místa druhé stránky, která jsou
> určitě i mimo plochu panelu, animace se spustí.
>
> Chování je tedy dost divné a ne příliš povzbuzující.
>
> Zdraví

> [...]

Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>
OpenPGP key: https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/
Fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59  B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61