[cstex] Klikací odkaz mailto: v PDF dokumentech

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Feb 20 15:31:45 CET 2017

Lukáši, s tím HTML je to není od věci – HTML lze snadno vygenerovat a do HTML by se asi klikalo lépe, nicméně se obávám, že přilinkovat přílohu k mailu (jeho otevřením nějakým klientem) se nepodaří ani z HTML. Zkoušel jsem různé kombinace návrhů pana Rohára a na všem jsem si vylámal zuby. Možná to ani v mé verzi outlooku ani nejde. A to nemluvím o tom, že jsem zatím nezjišťoval jakou verzi Outlooku má sekretářka ☺…

Ke snaze udělat vše TeXem jen dodávám, že primární pro celou záležitost je vygenerování PDF dokumentu s diplomem nebo nějakým osobním certifikátem. Tento krok úlohy nelze přeskočit. Samozřejmě lze udělat to, že se předají na flashce sekretářce PDFka a pak ať se holka snaží ☺….

Díky všem za brainstorming… ☺

Jarda Hajtmar