[cstex] Klikací odkaz mailto: v PDF dokumentech

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Feb 20 14:18:41 CET 2017

A sekretarce by se mohl napsat na to klikani skript, aby se nespletla ... :)

Asi to neni uloha vhodna pro TeX a PDF, ale chapu tazatele a jeho snahu
vyresit vse TeXem. Nicmene v tomto pripade drzim palce, aby se povedlo
vyresit bez sekretarcina klikani v PDF nebo jinem dokumentu.

Urcite jsou k dohledani knihovny v Perlu, php nebo Pythonu ze kterych by se
to rozesilani dalo relativne rychle splacat. I bez pouziti a konfigurovani
sendmailu, ale treba pres servery Gmailu.

S pozdravem

Robert Marik

> Zdravím v konfeře,
>
> možná než se snažit vygenerovat skriptem hromadu individuálních .pdf se
> unikátním obsahem, adresou apod. a funkčním hyperlinkem pro tvorbu odeslání
> mailu, mohl by generující skript (paraleleně) vygenerovat HTML stránku, na
> kterou by vlezla sekretářka a postupně by klikala na jednotlivé adresy...
> Pokud by se do HTML pro "mailto" dala specifikovat adresa, příloha (=
> vygenerované unikátní PDF) i předmět - možná by to řešilo problém...
>
> Zdravím
>
> Lukáš Procházka

> [...]

doc. Mgr. Robert Mařík, Ph.D.

Ústav matematiky
Lesnická a dřevařská fakulta Mendelovy university v Brně

http://user.mendelu.cz/marik , http://um.mendelu.cz