[cstex] Klikací odkaz mailto: v PDF dokumentech

Procházka Lukáš Ing. LPr at pontex.cz
Mon Feb 20 13:47:53 CET 2017

Zdravím v konfeře,

možná než se snažit vygenerovat skriptem hromadu individuálních .pdf se unikátním obsahem, adresou apod. a funkčním hyperlinkem pro tvorbu odeslání mailu, mohl by generující skript (paraleleně) vygenerovat HTML stránku, na kterou by vlezla sekretářka a postupně by klikala na jednotlivé adresy... Pokud by se do HTML pro "mailto" dala specifikovat adresa, příloha (= vygenerované unikátní PDF) i předmět - možná by to řešilo problém...

Zdravím

Lukáš Procházka

Ing. Lukáš Procházka | mailto:LPr at pontex.cz
Pontex s. r. o.      | mailto:pontex at pontex.cz | http://www.pontex.cz | IDDS:nrpt3sn
Bezová 1658
147 14 Praha 4

Tel: +420 241 096 751 (+420 720 951 172)
Fax: +420 244 461 038