[cstex] Klikací odkaz mailto: v PDF dokumentech

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Feb 19 08:52:27 CET 2017

Dobrý den,

nejsem expert na SMTP, ale obávám se, že to nejde. To a Subject jsou
hlavičky zprávy, pokud to umí vzít Body, pak zřejmě jenom jako textový
řetězec (ale v jakém kódování, v ASCII, v UTF-8, printed-quotable, ...?).
Pokud se přikládá příloha, mailová zpráva musí být ve formátu
multipart/mixed. A těch příloh může být více. Nevím, jestli takovou
struktur lze mailovému klientu vnutit z URL v PDF.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz