[cstex] dotaz-prosba

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Wed Apr 5 08:59:11 CEST 2017

On Tue, Apr 04, 2017 at 09:37:28PM +0200, Petr Hejna wrote:
Dobrý den,

> můžete mi poradit s následujícím problémem?
> Mám (fyzikálně-matematickou) práci v českém jazyce v LATEXU.
> Nyní je zpotřebí ji přeložit do anglického jazyka. Lze ji přeložit jinak než
> ve zdrojovém kódu?
> Ve zdrojovém kódu je to tak nepřehledné, že je to až nemožné.
Dal bych na overleaf, na prekladateli nechal vyber
editacniho modu (kazdopadne je v dobrem zdrojaku
barevne ci jinak odlisena obsah a forma), a nemuze
to byt pro barvy odlisujiciho prekladatele problem.
Vyhodu to ma i v tom, ze autor to muze prubezne
prekladateli korigovat a opravovat, udrzovat korektnost
prekladu, kdykoliv je mozne vytisknout nahled, a je
tam krasne videt i historie zmen.

--ps