[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Mar 16 13:20:38 CET 2016

Dne 16. března 2016 12:06 Busa Jan <jan.busa at tuke.sk> napsal(a):

> Zdravim,
>
> precital som si so zaujmom clanok

> s ktorym sa celkovo neda nesuhlasit. Podla mna clenovia redakcnej rady
> Zpravodaja aj vyboru CSTUG sa snazia (aj ked zrejme prilis pomaly) uvedene
> body naplnit.
>
> Osobne som si vsak v ramci redakcnej rady nevsimol, ze by padol uvedeny
> navrh:
>
> "Místo anonymního recenzenta přiřadit autorovi redaktora, který s autorem
> doladí článek k oboustranné spokojenosti."

Přidělení redaktora místo recenzenta by ničemu nepomohlo. Redaktorka byla
Petru Olšákovi přidělena v případě TeXu pro pragmatiky. Redigování trvalo 2
roky a nakonec CSTUG ustoupil a pustil dílo do tisku, i když k oboustranné
spokojenosti rozhodně nedošlo a nebyla šance, že by k tomu v rozumné době
dojít mohlo.

> [...]
> se slovem dodefinovat), a ten se na udičku chytí. Ačkoli jsou recenzenti
> před autorem utajeni, podle rukopisu recenze bych předpokládal, že jsem se
> nemýlil."
>
> Mozem vyhlasit, ze spomenutym recenzentom nebol T. Hala! Takze si tie dve
> slovicka vsimol INY RECENZENT.
>
> Kedze to mal byt len chytak na recenzenta, ocakaval by som reakciu autora,
> ze je ochotny tie slovicka (najma "příchlastek") nahradit a reagovat na
> ostatne jeho vecne pripomienky (druhe slovo "lejblík" mi ako Slovakovi az
> tak nevadi, kedze mame slovo "lajblík" :).

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz