[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Busa Jan jan.busa at tuke.sk
Wed Mar 16 12:06:04 CET 2016

Zdravim,

precital som si so zaujmom clanok

>     http://petr.olsak.net/ne-zpravodaj.html

s ktorym sa celkovo neda nesuhlasit. Podla mna clenovia redakcnej rady
Zpravodaja aj vyboru CSTUG sa snazia (aj ked zrejme prilis pomaly) uvedene
body naplnit.

Osobne som si vsak v ramci redakcnej rady nevsimol, ze by padol uvedeny
navrh:

"Místo anonymního recenzenta přiřadit autorovi redaktora, který s autorem
doladí článek k oboustranné spokojenosti."

K dalsiemu textu:

"Do druhého článku jsem vložil udičku ve tvaru neformálního pojmenování
toho, co se připisuje na konec seznamu autorů, a pak jsem (jako každý
rybář) měsíc trpělivě čekal, než přijde recenze. Předpokládal jsem, že to
bude recenzovat T. Hála, který během svého životního vývoje se bohužel
transformoval do přemrštěného jazykového puristy (viz jeho problém třeba
se slovem dodefinovat), a ten se na udičku chytí. Ačkoli jsou recenzenti
před autorem utajeni, podle rukopisu recenze bych předpokládal, že jsem se
nemýlil."

Mozem vyhlasit, ze spomenutym recenzentom nebol T. Hala! Takze si tie dve
slovicka vsimol INY RECENZENT.

Kedze to mal byt len chytak na recenzenta, ocakaval by som reakciu autora,
ze je ochotny tie slovicka (najma "příchlastek") nahradit a reagovat na
ostatne jeho vecne pripomienky (druhe slovo "lejblík" mi ako Slovakovi az
tak nevadi, kedze mame slovo "lajblík" :).

Prajem pekny den

Jano Busa