[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Mar 16 08:06:56 CET 2016

On Tue, 15 Mar 2016, Zdenek Wagner wrote:

> Slovo příchlastek bylo použito v článku, recenzent byl použitím takového
> slova udiven, takže to zmínil v recenzi. Posudky redakce posílá výhradně
> autorovi, takže nepočítejte s tím, že bych je kdekoliv zveřejnil.

Dovolil bych si doplnit pro čtenáře, kteří to přehlédli: úplný text
zmíněné recenze je přístupný na zníměném bulvárním webu. Včetně autorovy
reakce a včetně závěrečného zamítnutí recenzentem kvůli přítomnosti slova
lejblík.

Můžete si z toho udělat samostatně závěr. Že se asi nevyplatí cokoli
autorsky nabízet časopisu Zpravodaj. Protože Vám začnou strkat do úst
formulace, které byste nikdy neřekli (například návěští) a pokud budete
trvat na tom, že toto skutečně nikdy neříkáte v souvislosti s IT, vyjeví
Vám svoji nadřazenost utrousením slova "laik" a etymologicky rozeberou
vlakovou terminologii. No, má to cenu se s nimi dohadovat?

Zdravím

Petr Olšák