[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Vaclav Studený vaclav.studeny at gmail.com
Tue Mar 15 23:25:43 CET 2016

Ach tak, v tom případě mne to přitahuje na stranu autora. To slovo je tak
neobvyklé že jej nelze podezírat z citace čí převzetí. A je-li něco
původní, lze se obávati, že to recenzenta, jenž čeká původní věci jen
takového toho předvídatelného typu, zaskočí. Zní sice podivně, ale právě
proto mně spíš připadá, že si jím autor testoval redakci, než že by jej
považoval za naprosto nezbytné a bojím se, že redakce v autorových očích
testem neprošla tak, jak by si kde kdo z nás přál a proto ji nezbyde, než
hájit stanovisko, které z toho testu udělá podivínskou výstřednost, což se
zase může dotknout autora. To počítání s libovolnou přesností v TeXu by mne
zajímalo, ale více kdysi, nežli nyní. Sázel jsme například odstavce do
kruhů a psal jsme k tomu makro, které bude mnohokrát a rychle počítat druhé
odmocniny. Ale to bylo ještě v minulém tisíciletí