[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Vaclav Studený vaclav.studeny at gmail.com
Tue Mar 15 18:15:57 CET 2016

Když už tu zajímavou kauzu tak pěkně veřejně diskutujeme, tak si dovolím se
zeptat, abych to nepochopil špatně: články byly zamítnuty kvůli použití
slova příchlastek uvnitř  nebo je příchlastek označení, jež použil
recenzent,  něčeho, co chtěl autor k článkům připojit, kterážto snaha byla
důvodem k zamítnutí jejich publikace?