[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Mar 15 17:52:37 CET 2016

On Tue, 15 Mar 2016, Zdenek Wagner wrote:

> Vážení TeXisté,
>
> informaci o tom, že "příchlastek" (tj. neologismus odvozený ze slov chlast
> a chlastat, která Slovník spisovného jazyka českého i Slovník nespisovné
> češtiny označuje za vulgární) je udička, kterou byl údajně autor ochoten
> odstranit, jsem se dověděl před 5 minutami z webu. Autorova reakce na
> připomínku recenzenta byla:
>
> ... Ponechám příchlastek. Čtenáři to nebudou hledat ve slovníku spisovné
> češtiny jako renenzent, oni jednoduše budou vědět, co jsem měl na mysli.

> [...]

Ochota k diskusi by z mé strany nastala v případě, že by redakce
Zpravodaje projevila aspoň nejmenší náznak připustit změnu podle toho, co
jsem jim psal už dávno a co jsem shrnul do těch bodů. Ani z jejich strany
nebyla sebemenší ochota k diskusi a k hledání nápravy.

To je jeden z důvodů, proč jsem se Zpravodajem odmítl dále spolupracovat.

Zdravím

Petr Olšák