[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Mar 15 17:38:03 CET 2016

Vážení TeXisté,

informaci o tom, že "příchlastek" (tj. neologismus odvozený ze slov chlast
a chlastat, která Slovník spisovného jazyka českého i Slovník nespisovné
češtiny označuje za vulgární) je udička, kterou byl údajně autor ochoten
odstranit, jsem se dověděl před 5 minutami z webu. Autorova reakce na
připomínku recenzenta byla:

... Ponechám příchlastek. Čtenáři to nebudou hledat ve slovníku spisovné
češtiny jako renenzent, oni jednoduše budou vědět, co jsem měl na mysli.

V této větě nevidím ani tu nejmenší známku ochoty k diskusi. Je to jeden z
důvodů zamítnutí tohoto článku.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz