[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Mar 15 17:05:44 CET 2016

Vážení přátelé TeXu,

dovoluji si na svém "bulvárním webu" (to cituji jednoho anonymního
recenzenta), tedy na

    http://petr.olsak.net

uvést (v sekci Articles nahoře) své dva nové články k TeXu, které jsem
původně zamýšlel pro Zpravodaj CSTUGu. Jde o

    OPmac-bib --- bibliografické odkazy jednoduše

    Balíček apnum --- výpočty v TeXu s libovolnou přesností

Tyto články byly Zpravodajem zamítnuty. Okolnosti zamítnutí jsem si
dovolil ze svého pohledu sepsat do článku třetího

    Jak jsem se marně snažil pomoci Zpravodaji CSTUGu

který je umístěn na bulvární adrese:

    http://petr.olsak.net/ne-zpravodaj.html

Zdravím

Petr Olšák