[cstex] Reprodukovatelnost výsledků

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Feb 7 17:21:13 CET 2016

Dobrý den,

já sice stále dokážu spustit TeX Live 2007, ale je třeba si uvědomit, že
XeTeX linkuje dynamicky knihovnu fontspec. Co když po několika letech
prostě staré opentypové fonty s touto knihovnou nebudou chodit?

Já jsem za léta své praxe zjistil, že jen výjimečně potřebuju, aby se něco
vysázelo úplně stejně. Pro archivní účely si ukládám výsledný PDF. A pokud
se musí sáhnout do zdrojů, pak stejně může dojít ke změně sazby a musím
zkontrolovat vše. Jsem smířen s tím, že daní za nové technologie je
nezaručitelnost identické sazby.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz