[cstex] Instalacia Miktexu

Anton Surda anton.surda at gmail.com
Wed Feb 3 08:29:11 CET 2016

Dobry den,

vypisal som si hodnoty vsetkych  registrov Texu, ktore ovplyvnuju riadkovy
zlom (podla knihy p. Olsaka). Su rovnake ako v plaine. Zrejme take boli aj
pre 12 rokmi.

Cize jedine co sa mohlo zmenit su \patterns.   V Miktexu som nasiel viacero
ushyph*.tex. Je mozne, ze sa teraz pouziva ine delenie ako volakedy.

Pouzivam aj \language=4. Tam je situacia, zda sa este horsia.

Vyriesenie tohoto problemu je pre mna velmi dolezite, lebo musim
vygenerovat ten isty text, len v inom rozliseni a povodne .ps subory uz
nemam.

Zdravi

Anton Surda