[cstex] Instalacia Miktexu

Anton Surda anton.surda at gmail.com
Tue Feb 2 22:44:08 CET 2016

Dobry den,

postupne prechadzam z 12 rocneho Miktexu na novy. Pouzival som
csplain, teraz tiez, akurat som hlavne zmenil asi len kodovanie pismen.
Ocakaval by som, ze pri rovnakom vstupnom subore dostanem rovnaky vysledok.
Ale nie je tomu tak.

Riadky sa zalamuju inac. Pouzivam  \ehyph a \hyphenpenatly aj
\exhyphenpenatly su 50, tak ako to ma v plaine byt. Nie je iny algoritmus
 delenia slov? Slovo strengthening sa mi v takom istom riadku volakedy
rozdelilo a teraz nie. Mam pocit, ze program ma mensiu ochotu k deleniu ako
predtym.

Kedze zatial nedokazem vlozit do instalacie font cmmr10, chcel by som sa
opytat ako by som inac mohol vyprodukovat stojate grecke pismena. (Mam
kompletnu instalaciu Miktexu).

Srdecne zdravi

Anton Surda