[cstex] Dokumenty ke stažení z tug.org

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Dec 9 15:40:20 CET 2016

Díky za informace i nabídku pomoci.
Zdraví J.Hajtmar

Dne 09.12.16 14:06, csTeX za uživatele Petr Sojka <cstex-bounces+hajtmar=gyza.cz at cs.felk.cvut.cz za uživatele sojka at fi.muni.cz> napsal(a):

    On Fri, Dec 09, 2016 at 10:36:03AM +0100, Zdenek Wagner wrote:
    > TUGboat má pouze některé články volně dostupné, zbytek, jak bylo uvedeno,
    > je pouze pro platící členy TUGu.

    jen dodám, že CSTUG je kolektivním členem TUGu,
    a tedy z titulu tohoto členství má přístup i do neveřejné
    části webu TUGu, a nechává posílat tištěný tugboat na osm adres
    v ČR a SR, kde jsou k dispozici vesměs v univerzitních knihovnách
    (Praha 3x (CVUT, MFF, MU AV), Liberec, Ostrava (OU), Brno (VA), Bratislava, Košice).
    Kolektivním členem TUGu je i FI MU. Pokud tedy nejste clenem TUGu
    a neuspejete v knihovnach, tak mi kdyztak poslete URL
    potrebneho clanku.

    S uctou a pozdravem,
    --ps