[cstex] Dokumenty ke stažení z tug.org

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Dec 9 11:47:26 CET 2016

Díky za odpověď. Mylně jsem předpokládal, že každý člen CsTUGu je členem TUGu :-).
Pěkný den přeji všem.
Jarda Hajtmar

Od: csTeX <cstex-bounces+hajtmar=gyza.cz at cs.felk.cvut.cz> za uživatele Jan Sustek <Jan.Sustek at seznam.cz>
Příjemce odpovědi: Czech and Slovak list <csTeX at cs.felk.cvut.cz>
Datum: pátek 9. prosince 2016 7:14
Komu: Czech and Slovak list <csTeX at cs.felk.cvut.cz>
Předmět: Re: [cstex] Dokumenty ke stažení z tug.org

Ahoj Jardo,

do daného formuláře musíš napsat přístupové údaje, co máš v TUGu, ne v CSTUGu. Souvisí to s členstvím v TUGu.

Hezký den
Honza