[cstex] Dokumenty ke stažení z tug.org

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Dec 9 14:06:58 CET 2016

On Fri, Dec 09, 2016 at 10:36:03AM +0100, Zdenek Wagner wrote:
> TUGboat má pouze některé články volně dostupné, zbytek, jak bylo uvedeno,
> je pouze pro platící členy TUGu.

jen dodám, že CSTUG je kolektivním členem TUGu,
a tedy z titulu tohoto členství má přístup i do neveřejné
části webu TUGu, a nechává posílat tištěný tugboat na osm adres
v ČR a SR, kde jsou k dispozici vesměs v univerzitních knihovnách
(Praha 3x (CVUT, MFF, MU AV), Liberec, Ostrava (OU), Brno (VA), Bratislava, Košice).
Kolektivním členem TUGu je i FI MU. Pokud tedy nejste clenem TUGu
a neuspejete v knihovnach, tak mi kdyztak poslete URL
potrebneho clanku.

S uctou a pozdravem,
--ps