[cstex] OT: Metapost pro 3D resp. speciálně pro DG

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Dec 9 15:39:43 CET 2016

Dobrý den.
Díky za rady, cenné odkazy i nasměrování na asymptote. Zkusím asymptote paralelně zvládat s metapostem – obojí se mi bude hodit.
Dosud jsem se těmto věcem vyhýbal, protože jsem zvládnul udělat SVG obrázky v Inkscape. Pro jednodušší věci je asi Metapost rychlejší a efektivnější.

Ještě jednou díky a jsem s pozdravem
Jarda Hajtmar