[cstex] Zprovoznění balíčku encxvlna v LaTeXu

tomashnyk at gmail.com tomashnyk at gmail.com
Mon May 4 15:09:51 CEST 2015

On Sunday, May 3, 2015 at 10:07:51 PM UTC+2, Petr Olsak wrote:
> Dobrý den,
>
> váš problém je v tom, že chcete užívat balíček, který vyžaduje
> nestandardní latex, tj. latex s encTeXem, tj. latex mimo ,,hlavní proud``,
> tj. latex odlišný od toho, který se automaticky v distribucích instaluje.
>
> Kdykoli potřebujete něco mimo ,,hlavní proud``, pak musíte té věci pořádně
> rozumnět a vědět, jak si to od hlavního proudu přiohnout k obrazu svému.
> To v případě TeXových distribucí bohužel znamená neustále sledovat, jak
> tvůrci jednotlivých verzí a jednotlivých distribucí mění v čase strukturu
> [...]
Dobrý den,
děkuji za upřímnou odpověď. Pro mě osobně je problém v tom, že tex/latex nepoužívám tak často, aby to ospravedlnilo moje ponoření se do nich, ale zároveň se mi vlnkování přímo při sazbě jako vlastnost líbí. Předpokládám, že si tedy budou při příští instalaci OS zoufat i nadále, ale snad to příště půjde lépe!
S pozdravem,
Tomáš Hnyk