[cstex] Zprovoznění balíčku encxvlna v LaTeXu

tomashnyk at gmail.com tomashnyk at gmail.com
Mon May 4 15:17:59 CEST 2015

On Monday, May 4, 2015 at 3:04:52 PM UTC+2, toma... at gmail.com wrote:

> Dobré ráno,
> děkuji za odpověď. Ano, používám texlive 2014. Kam mám ale soubor texmf-local/web2c/fmtutil-local.cnf umístit, do domovského adresáře? Vůbec na mé distribuci není vytvořen. Jak jsem již uváděl, zatím to píšu do /etc/texmf/fmt.d/10texlive-latex-base.cnf
>
> Encxvlnu jsem zprovoznil, ale zato mi přestalo fungovat dělení slov, tento minimální dokument:
>
> \documentclass[12pt,a4paper]{article}
> \usepackage[T1]{fontenc}
> \usepackage{lmodern}
> \usepackage[utf8]{inputenc}
> \usepackage[english,czech]{babel}
> [...]
Zdravím ještě jednou,
tak to byl planý poplach, z nějakého záhadného důvodu mi chyběl soubor /etc/texmf/fmt.d/10texlive-lang-czechslovak.cnf, který se neobnovil ani po reinstalaci balíku texlive-lang-czechslovak, ale zato se objevil, když jsem balík odinstaloval a nainstaloval (čímž se ukazuje, že mimo toho, že nerozumím distribuci texlive asi ani úplně nerozumí balíčkovacímu systému debianu/ubuntu:-)).
S pozdravem,
Tomáš Hnyk