[cstex] Výstup do ePub

Mirek Zajdák (Alkor) mirekkluci at gmail.com
Wed Mar 25 03:05:36 CET 2015

Ano, na vytvoření ePub jsem už v minulosti popsaným způsobem využil LibreOffice (vč. popsaných úprav kapitol), leč výsledek v něčem nefugnoval korektně. Už si nezvpomínám, s čím byl problém. Jiná věc je, že to není jen o úpravě pár kapitol a obrázků, ale také o velkém počtu zvýrazněného textu (kurzíva, tučné), uvozovek a další formátování. Nicméně v principu to lze, i když je to poněkud pracné, a vyžaduje následně udržovat dva různé zdrojáky k témuž obsahu.