[cstex] Výstup do ePub

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Mar 24 18:55:41 CET 2015

Dne 24. března 2015 18:14 Robert Marik <marik at mendelu.cz> napsal(a):

> [...]
> sloupec je zdroják.
>
> Šikovný programátor určitě nakonfiguruje TeX nebo XML tak, aby lépe
> odráželo jeho potřeby, ale každý není šikovný programátor a proto je
> pro řadu lidí cesta i Pandoc.
>
> K původnímu dotazu: pokud je to opravdu jenom "běžný text", tak by to
> mělo jít vložit to openoffice, pořešit ručně pár nadpisů kapitol a
> obrázků a uložit pomocí pluginu přímo do epub. Ale možná jsem
> nepochopil co přesně je myšleno pojmem "běžný text".
>
> Za běžný text považuju např. beletristickou prózu, kdy se kniha skládá z
30 kapitol, každá je v samostatném souboru, a kvůli správnému stránkování
(některé čtečky nepodporují všechny vlastnosti CSS3) byla každá kapitola
překonvertována do samostatného XHTML, k tomu vygenerován navigační soubor
obsahijící všechny kapitoly ve správném pořadí, manifest a případně další
potřebné soubory. Zazipování bych si už vyřešil sám. Mé skripty to dovedou
a v tex4ht lze také nastavit dělení do více souborů podle zadaného kritéria
(podle \chapter, podle \section apod.).

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz