[cstex] Pdfcsplain 2009 vs. 2015

josef at polach.org josef at polach.org
Mon Mar 23 19:56:26 CET 2015

Zdravím vás

vracím se k dokumentu, který jsem vytvořil v roce 2009. Nic složitého, knížka s členěním na kapitoly dvou úrovní, obsah, vkládání obrázků, kódování ISO-8859-2, písmo "texovské" New Century (cncent)... Jak to bývá, potřebuji něco doplnit, opravit... a zjišťuji, že mi to TeX nebere. Přesněji pdfcsplain. Dopátral jsem se, že před koncem roku 12 byly uvedeny nějaké změny, které se týkaly hlavně kódování vstupu. V csplainu používám stále úspěšně vstup Latin2. Nevím však, není-li to v pdfcsplainu nějak jinak nebo zda může být příčina ještě v něčem jiném. Zkusím přiložit aspoň log, z něhož nejsem dost chytrý. Děkuji za radu nebo za nakopnutí, kde mám hledat příčinu neúspěchu. Moc děkuji.

Pohoda, hezký den

Josef

%%% log %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
This is pdfTeX, Version 3.1415926-1.40.10 (TeX Live 2009/Debian) (format=pdfcsplain 2013.2.24)  22 MAR 2015 20:06
entering extended mode
 %&-line parsing enabled.
**kronika-2015.tex
(./kronika-2015.tex The format: csplain <Sep. 2005>.
The cs-fonts are preloaded and A4 size implicitly defined. (./styl.tex
(/usr/share/texmf-texlive/tex/csplain/base/cncent.tex)
\setsimplemath WARNING: Greek symbols may be loss, see Missing char in .log!
Czech hyphenation used (\language=5). \frenchspacing is set on.
\cisloobr=\count33
\toc=\write0
)
\openout0 = `kronika-2015.toc'.

\pagetoks=\toks12
 <./img/s597.png (PNG copy)> [1
checksum mismatch in font pncb8z.vf ignored
! pdfTeX error (pncb8z.vf): invalid character code.
\plainoutput ...headline \pagebody \makefootline }
                                                  \advancepageno \ifnum \out...
<output> {\plainoutput
                       }
\break ->\penalty -\@M

\obr ...kip =0pt plus2fill \parindent =0pt {\it #3
                                                  } \par \rm \medskip \noind...
l.28

!  ==> Fatal error occurred, no output PDF file produced!