[cstex] Výstup do ePub

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Mar 24 18:14:18 CET 2015

Pěkný den. K tématu bych dodal jednu dobrou zkušenost s programem
pandoc. Primárně je tedy vstup v markdownu (takže sice mezipolštář,
ale lidsky čitelný) a výstup do html, html prezentace (několik
způsobů), epub, latex, pdf, doc, ...

Zvládne i matematiku (v html pomocí mathjax), v TeXu normálně. Ukázka
výstupů je na http://user.mendelu.cz/marik/wiki/am/slidy/ , poslední
sloupec je zdroják.

Šikovný programátor určitě nakonfiguruje TeX nebo XML tak, aby lépe
odráželo jeho potřeby, ale každý není šikovný programátor a proto je
pro řadu lidí cesta i Pandoc.

K původnímu dotazu: pokud je to opravdu jenom "běžný text", tak by to
mělo jít vložit to openoffice, pořešit ručně pár nadpisů kapitol a
obrázků a uložit pomocí pluginu přímo do epub. Ale možná jsem
nepochopil co přesně je myšleno pojmem "běžný text".

S pozdravem

Robert Mařík