[cstex] Vnoření makra \uv

Tomas Hala tomas.hala at mendelu.cz
Thu Mar 5 14:33:15 CET 2015

Dobrý den,

ano, je tam staré kódování.
Na adrese http://www.konvoj.cz/styly/uviq/1.08/uviq.sty
jsem vystavil verzi, obsahující tyto znaky zapsané symbolicky.

U třetí úrovně jsem použil >> a <<, protože ty příkazy *quillmet* se mi
nepodařilo najít.

Pokud se týká předefinování, to je způsobeno makrem \startuviq,
které "ztotožní" \uviq s původní \uv. Pokud to nevyhovuje,
stačí ve stylu zapoznámkovat řádek těsně nad \endinput.

Zdraví

Tomáš Hála