[cstex] Vnoření makra \uv

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Mar 4 22:44:24 CET 2015

Už to vidím, je to v kódu pod oběma nadpisy "Definice znaků", jsou tam
pevně kódy definované číslem, zřejmě v kódování IL2. Kódování IL2 už je v
LaTeXu "obsolete", v kódování T1 (i v jiných) se pro jednotlivé uvozovky
používají symbolická jména, takže pak lze napsat makro nezávislé na
kódování. Třeba to opraví autor.

(Škoda že neznám jméno člověka, kterému odpovídám...)

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz