[cstex] Pdfcsplain 2009 vs. 2015

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 23 22:23:47 CET 2015

Dne 23. března 2015 19:56 <josef at polach.org> napsal(a):

> [...]
> knížka s členěním na kapitoly dvou úrovní, obsah, vkládání obrázků,
> kódování ISO-8859-2, písmo "texovské" New Century (cncent)... Jak to bývá,
> potřebuji něco doplnit, opravit... a zjišťuji, že mi to TeX nebere.
> Přesněji pdfcsplain. Dopátral jsem se, že před koncem roku 12 byly uvedeny
> nějaké změny, které se týkaly hlavně kódování vstupu. V csplainu používám
> stále úspěšně vstup Latin2. Nevím však, není-li to v pdfcsplainu nějak
> jinak nebo zda může být příčina ještě v něčem jiném. Zkusím přiložit aspoň
> log, z něhož nejsem dost chytrý. Děkuji za radu nebo za nakopnutí, kde mám

Ano, defaultní kódování vstupu je UTF-8 a je aktivován encTeX. Díky tomu
lze za běhu programu kódování přepnout bez nutnosti přegenerování formátu.
Můžete např. na začátek starého dokumentu vložit:

\input plain-il2-cs

Měl by asi zabrat i parametr -translate-encoding na příkazovém řádku, ale
zde si nejsem zcela jist se syntaxí, už jsem to dlouho nepoužil, ale metodu
s \input jsem před léty otestoval.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz