[cstex] OPmac - macro \outlines vs. speciální znaky

petr at antek.cz petr at antek.cz
Tue Apr 21 11:45:29 CEST 2015

Dobrý den,

používám k plné spokojenosti makra OPmac, teď jsem ale narazil na
problém se kterým si nevím rady.
Potřebuji mít v názvu sekce a tudíž v PDF záložce podtržítko (používám
\outlines makro).
Nahlížel jsem do opmac-d a zdá se, že je problém s expanzí, resp.
neexpanzí posledního parametru \pdfoutline,
jenže pokud \addprotect dám až za \outlines tak je výsledek ještě
horší, nejlepší čeho jsem schopen
dosáhvout je následující kód:

\input opmac

\def\AAdk{{\tt A\char95 Adk}}

\addprotect\AAdk

\outlines{1} % v zalozce je "ADK entry point -- AAdk {} function"
              %         chci "ADK entry point -- A_Adk function" tak
jako v nadpisu sekce

%\addprotect\AAdk % tato varianta vygeneruje
                   % "ADK entry point -- {<ctverecek>am  tfam  entt
Achar 95 Adk}{} function"

\notoc\nonum \sec Content\par\maketoc

\sec ADK entry point -- \AAdk{} function

The entry point is call of \AAdk{} function blah blah blah

\end

předem díky za pomoc
AdaMcPetr