[cstex] OPmac - macro \outlines vs. speciální znaky

petr at antek.cz petr at antek.cz
Wed Apr 22 09:27:35 CEST 2015

p. Olšák mi poradil dvě řešení:

\def\AAdk{{\tt A\char95 Adk}}
\addprotect\AAdk
\def\cnvhook{\def\AAdk##1{A_Adk}}

\outlines{1}

jednoduché, ale trochu náročnější, pokud těch nadpisů se strojopisem s
podtržítky je více (což je můj případ),
proto druhe řešení:

\def\ttparam#1{{\tt\def\_{\char95 }#1}}

\def\AAdk{\ttparam{A\_Adk}}
\def\AAdkWait{\ttparam{A\_Adk\_Wait}}

\addprotect\_
\addprotect\ttparam
\def\cnvhook{\def\ttparam##1##2{##1}}

\outlines{1}

vynikající, mně naprosto vyhovující, jen je třeba nezapomenout !vždy!
použít {} za makrem v názvu sekce:
\AAdk{}, \AAdkWait{}, ..., i když nepotřebuji uchránit následjící
mezeru před sežráním,
tj. strojopis je na konci nadpisu