[cstex] texfraction v LaTeXu

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Sat Apr 18 18:20:01 CEST 2015

Dobrý den.

Samozřejmě záleží na situaci. Autor zodpovídá za to, že obrázků je dost,
aby vyplnily stránku. Potřeboval jsem, aby na několika stránkách byly
jen obrázky. Abych se vyhnul protestům LaTeXu, tak jsem to procento
nastavil na nulu.

Stejně tak volba [p] předpokládá, že chceme vložit materiál, což může
být i několik obrázků, na samostatnou stránku. Když se nepoužije příkaz
\caption, docílí se požadovaný efekt.

Ale pravda je, že záleží na situaci, musel by se znát konkrétní případ.
Možná by stačilo prostě použít \pagebreak a \vfill mezi obrázky. Záleží,
jak bude vypadat výsledek.

Zdraví
     Jaromír Kuben