[cstex] texfraction v LaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Apr 18 18:07:10 CEST 2015

Dobrý den,

tohle určitě ne. Vynulování \textfraction znamená, že na stránce s obrázky
nemusí být žádný text, ale může, třeba i jeden řádek. Parametr [p] znamená,
že libovolně mrňavý obrázek zabere celou stránku. Jak jsem ale pochopil z
dotazu, na stránce je několik menších obrázků + 2 řádky textu. Nastavení
\textfraction na 0.2 mělo vést k tomu, že minimálně 20% stránky bude
zaplněno textem, takže obrázky se budou muset rozhodit na více stran. Bez
ukázkového souboru však nejsem schopen posoudit, proč se tak nestalo.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz